طرح توسعه پالایشگاه بندر عباس

  

شانا _ گروه پالایش و پخش: معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی اقدامات انجام شده در طرح توسعه و نگهداری پالایشگاه نفت بندرعباس را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش شانا، عباس کاظمی در بازدید از شرکت پالایش نفت بندرعباس از کارکنان این حوزه صنعتی به عنوان سختکوش ترین افرادی نام برد که با هدف استمرار انرژی کشور در نقاط دور افتاده و شرایط سخت فعالیت می کنند.

وی با اشاره به این که داشته های امروز در حوزه نفت حاصل کار صادقانه این افراد است، افزود: در دوران دفاع مقدس و هنگام بمباران پالایشگاه ها، سختکوشان حوزه نفت ایثارگرانه برای جلوگیری از قطع انرژی و پویا ماندن اقتصاد کشور تلاش کردند.

همچنین مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز در این باره گفت: تلاش های انجام شده برای تامین انرژی مورد نیاز کشور حاصل عرق ملی و مذهبی و تعصب سازمانی و تفکر بسیجی کارکنان صنعت نفت است.

نامور با اشاره به گستردگی فعالیت های عملیاتی پالایشگاه بندرعباس، به ویژه در طرح افزایش ظرفیت گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه و پایداری پالایشگاه در تولید همه نظام های امنیتی با دقت و حساسیت در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور طی سفری یک روزه از واحدهای عملیاتی و طرح افزایش ظرفیت پالایشگاه بندرعاس بازدید کرد.

بر اساس گزارش شانا، شرکت پالایش نفت بندرعباس با ظرفیت پالایش روزانه ٣٥٠ هزار بشکه نفت خام و میعانات گازی، ١٩ درصد از فرآورده های نفتی کشور را تامین می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد