شایعاتی که در مورد شبندر منتشر و تکذیب می گردند

اجرای 82 درصدی طرح بنزین سازی پالایشگاه نفت بندرعباس!!!!

دوستان عزیز دیروز اخباری در بازار شایعه شده که طرح بنزین سازی شبندر برای نیمه دوم امسال به تعویق افتاده ولی امروز با پایان بازار این خبر که متن آن در سایت واحد مرکزی خبر آمده به بازار مخابره شد که خط بطلانی بر عدم راه اندازی طرح بنزین شبندر در نیمه دوم امسال می باشد بنابراین انتطار می رود برای فردا شاهد روند مثبتی و روبه رشدی در شبندر باشیم :
  
بیش از 82 درصد طرح بنزین سازی پالایشگاه نفت بندرعباس اجرا شده است.
طرح بنزین سازی پالایشگاه نفت بندرعباس ، یکی از سودآورترین طرحهای پالایشگاهی کشور در منطقه خلیج فارس است .
مجری طرح بنزین سازی پالایشگاه نفت بندرعباس گفت : باتکمیل این طرح روزانه بیش از 2 ونیم میلیون لیتر بنزین معمولی ، سه ونیم میلیون لیتر بنزین سوپر، هشت میلیون لیترگازوییل بااستاندارد یورو پنج ، 250 تن گوگرد و 33 هزار و 600 لیترگاز مایع تولید می شود .
آقای فرزانه افزود : طرح افزایش تولید بنزین پالایشگاه بندرعباس در چهارطرح رفع تنگناهای افزایش ظرفیت پالایشگاه ، افزایش تولید بنزین ، توسعه سیستم واردات و صادرات فرآورده های نفتی پالایشگاه و ساخت اسکله های نفتی جدید است .
این طرح همچنین از 9 واحد فرایندی شامل واحدهای تصفیه هیدروژنی نفتای سبک با ظرفیت 16 هزار بشکه ، واحد ایزومریزاسیون نفتای سبک با ظرفیت 16 هزار بشکه ، واحد تصفیه هیدروژنی گازوییل با ظرفیت 50 هزاربشکه و واحد بازیافت گوگرد با ظرفیت 120 تن در روز تشکیل شده است .
مجری طرح بنزین سازی پالایشگاه نفت بندرعباس گفت : اگر مشکلات مالی طرح رفع و اعتبار آن تامین شود ، شمار زیادی از واحدهای این طرح تا پایان امسال به بهره برداری می رسد .
پالایشگاه نفت بندرعباس سومین پالایشگاه کشور پس از پالایشگاههای آبادان و اصفهان است .

این پالایشگاه تنها پالایشگاه کشور است که به دست پیمانکاران ایرانی ساخته شده است و با 2 اسکله مجهز و پیشرفته قابلیت صادرات و واردات فراورده های نفتی را دارد



خود شبندری ها نفهمیدند چرا منفی شدند و چرا مثبت شدند.

نظرات 1 + ارسال نظر
mohammad دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 00:01

salam
hame midoonim ke moshkele taamine boodje hast va mage mojeze beshe ke ta akhare sale baad in tarh rah andazibeshe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد