تکذیب افزایش سرمایه ایران خودرو

رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه­ای سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص شایعه افزایش سرمایه شرکت ایران خودرو، افزود: شرکت ایران خودرو هیچ گونه درخواستی مبنی بر انجام افزایش سرمایه به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال نکرده است.

  

ابوترابی ادامه داد: آخرین درخواست این شرکت مبنی بر افزایش سرمایه از 8 هزار و 820 میلیارد ریال به 9 هزار و 600 میلیارد ریال از محل مطالبات حاصل شدۀ سهامداران، آوردۀ نقدی و سود انباشته مربوط در نیمه دوم سال 91 بوده که پس از موافقت با درخواست یاد شده در همان سال، افزایش سرمایۀ مذکور در تاریخ 29/4/92 نزد اداره ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: بدیهی است در صورت ارسال درخواست انجام افزایش سرمایه از سوی شرکت ایران خودرو (سهامی عام) به این سازمان، مدارک و مستندات مربوطه بررسی و پس از تایید نهایی افزایش سرمایه، این موضوع به اطلاع عموم خواهد رسید.

رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه­ای سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه بیان داشت: سهامداران اطمینان داشته باشند که اطلاعات مربوط به افزایش سرمایۀ شرکت ها و اطلاعیه مرتبط با آن پس از بررسی مدارک و موافقت سازمان با انجام آن، در اسرع وقت در سایت کدال منتشر گردیده و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. از این‌رو سهامدارن محترم به شایعات منتشر شده در بازار توجه نکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد