بررسی دو نماد از گروه بانک

در بررسی روند کوتاه مدت،نمودار بانک تجارات داخل یک کانال صعودیست که در حدود 249 تومان با کف کانال و در حدود 320 با سقف آن برخورد می کند ....

  

بانک تجارت

در بررسی روند کوتاه مدت،نمودار بانک تجارات داخل یک کانال صعودیست که در حدود 249 تومان با کف کانال و در حدود 320 با سقف آن برخورد می کند بنابراین با حد ضرر تثبیت کمتر از 249 تومان می توان اقدام به خرید با هدف 320 تومان نمود اما باید مقاومت بسیار مهم سهم در 300 تومان را نیز در نظر داشت به هر حال خرید این سهم در کوتاه مدت می تواند یک سود 10 درصدی را نصیب خریداران خود کند که با توجه به مقاومت فعلی در اندیکاتورها بهتر است قیمت خرید را در نزدیکی 260 تومان قرار داد که به حد ضرر و حمایت کف کانال نزدیک است.

همچنین با رسیدن قیمت به 315 تومان حداقل هدف مورد انتظار موج صعودی آغاز شده از 118 تومان تامین می شود.بنابراین می توان بین 300 تا 320 از سهم خارج شده برای خرید مجدد منتظر تثبیت بالاتر از مقاومت بلند مدت در 300 و نیز مقاومت ضلع بالای چنگال اندروی بلند مدت سهم در 325 تومان و یا اصلاح مناسب ماند.

بانک ملت

در قله نمودار بانک تجارت هیچگونه واگرایی منفی دیده نمی شود بنابراین احتمال اینکه این سهم موج صعودی دیگری در پیش داشته باشد زیاد است.

چنگال اندروی بلند مدت سهم از اعتبار خوبی برخوردار است. نمودار یک بار با ضلع بالای آن برخورد داشته که پس از آن در موج اصلاحی قرار گرفته است.می توان انتظار داشت بار دیگر به سمت این ضلع رشد داشته باشد و تا حدود 285 تومان رشد کند.شرط تحقق این هدف این است که حمایت در 227 تومان شکسته نشود، بنابراین خریداران فعلی حد ضرر خود را تثبیت کمتر از 227 تومان قراردهند

مقاومت های مهم در مسیر رشد سهم 256 و 265 تومان هستند وخرید در حدود 230 با توجه حد ضرر ذکر شده می تواند مناسب باشد.

حمایت بعدی 209 تومان است که در صورت شکست آن، قیمت تا ضلع میانی چنگال اندرو یعنی تا حدود 180 تومان کاهش خواهد یافت.







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد