شنیده ها و شایعات بازار

  

بانک صادرات از اقدامات زیر قابلیت تعدیل دارد:

با فروش یک نیروگاه منتظرالقائم به راحتی می تواند بالای 25 تومان سود بسازد.

با فروش شرکت توسعه اوج سپر اصفهان بالای 6 تومان سود می سازد.

با فروش شرکتتوسعه سپر فارس بالای 5 تومان سود می سازد

با فروش بلوک 11% وغدیر بالای 14 تومان سود می سازد.


شنیده شده در پی تحولات گسترده و افزایش سرمایه گذاری بانک تجارت در بورس اوراق بهادار، و ار طرفی برنامه افزایش سرمایه 100% این هم بانکب طی هفته ها و یا ماهها ی آتی ، نگاهها به این نماد بانکی دوخته شده و تعدیل مثبت از 21%  سود هر سهم طی گزارشات 9 و 12 ماه سال جاری در انتظار است. برخی گمانه نی ها ، سطوح قیمتی سهم را در محدوده 350 تومانی در کوتاه مدت پیش بینی کرده اند.


کاهش نرخ ارز و لغو تحریم های مرتبط شرایط بسیار امید بخشی را در گروه خودرو ایجاد نموده است . بررسی شاخص گروه نشان می دهد خودرویی ها با گذر از مقاومت تاریخی خود (9800) وارد فاز جدید بلندمدت شده اند که حداقل هدف گروه 15200 می باشد بررسی انرژی سهم در کوتاه مدت و بلندمدت تارگت های بالایی را نشان می دهد.خبهمن خزامیا خساپا و باقی نمادهای گروه مطمئنا مورد توجه اهالی بازار خواهند بود. این گروه برای جبران زیان های انباشته همانند خساپا خپارس مطمئنا دست به افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی خواهند زد که در روند قیمت آنها تاثیر گذار و پیشنهاد می شود کما اینکه پیش از این نیز اعلام شده بود بخشی از سبد بلندمدت خود را به این گروه اختصاص دهید.


از شپنا  خبر می رسد فعالیت واحد افزایش کیفیت محصولات اصلی شرکت بعد از 12 روز تعمیر اساسی از سر گرفته شد. این در حالی است که شرکت زمان تعمیرات را طولانی تر پیش بینی کرده بود. شپنا با افزایش سرمایه 300 درصدی مواجه است و شرایط بنیادی خوبی دارد.شبریز دیروز توسط حقوقی ها خریداری می شد. این شرکت هم افزایش سرمایه 100 درصدی دارد.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد