تحلیل تکنیکال چند سهم با ارزش بازار

وصنعت / شاوان / شتران / سفارس

  وصنعت :

در تایم فریم روزانه مشاهده می شود که وصنعت پس از شکستن مقاومت محکم خود تا محدوده ۳۴۱ تومان رشد کرد. در حال حاضر سهم در اصلاح مختصری قرار دارد. در همین راستا انتظار می رود سهم در محدوده ۳۰۳ الی ۳۱۰ تومان حمایت شود.

خرید سهم در محدوده ۳۰۳ الی ۳۱۰ تومان با هدف ۳۴۰ تومان مناسب ارزیابی می شود. هدف بعدی سهم ۳۷۰ می باشد.



شاوان :


در تایم فریم روزانه مشاهده می شود که شاوان پس از یک رالی صعودی بسیار قوی به محدوده مقاومتی ۴۳۸۰ تومان برخورد و قادر به عبور از آن نشد، در همین راستا سهم در مسیر اصلاح قرار گرفته است. اندیکاتور مک دی نیز در قیمت ۴۰۳۰ تومان سیگنال خروج از سهم را صادر کرده است. در همین راستا مهم ترین حمایت های سهم در محدوده ۳۵۲۰ تومان، و در صورت شکستن ۳۰۱۰ تومان می باشد.




شتران


همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید، شتران در یک کانال صعودی در حال حرکت می باشد، سهم چند روز پیش به کف کانال برخورد و واکنش نشان داد، انتظار میرود سهم یکبار دیگر کف کانال را لمس نماید و سپس روند صعودی خود را آغاز کند، از طرفی سهم در حال تکمیل موج چهارم می باشد و انتظار می رود موج پنجم صعودی را آغاز کند.

در همین راستا منطقه حمایتی سهم در محدوده ۸۸ الی ۹۲ هزار تومان است. اهداف سهم ۱۰۱ هزار تومان و در صورت عبور ۱۱۱ هزار تومان می باشد.

 



سفارس :


در تایم فریم روزانه مشاهده می شود که الگوی هارمونیک نزولی در سفارس تکمیل شده است. در همین راستا انتظار می رود سهم با اصلاح مواجه شود، حمایت های سهم به ترتیب در محدوده ۳۸۰ و در صورت ریزش بیشتر در محدوده ۳۴۶ تومان قرار دارند.








نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد