مجموعه پرسش و پاسخ دکتر عباس زاده ( هفته دوم آذر )

شاید پاسخ پرسش شما هم بین این سوالات باشد !

 

  با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 



سلام استاد
من غبشهرر رو 4500 خریدم..الان شده 1400 . بقیه ارزش سهمم کجا رفت؟!

 دوست عزیز تعداد سهم شما ۳.۱ برابر شده است، یعنی اگر شما ۱۰۰ سهم قبل از مجمع داشتید، هم اکنون تعداد سهم شما ۳۱۰ سهم شده است. در شرایط فوق الذکر ۱۰۰ سهم شما قابل معامله می باشد  و ۲۱۰ سهم شما بزودی به پورتفوی شما اضافه می شود. قیمت پایانی سهم برابر با ۱۴۳۹ تومان می باشد، اگر شما این قیمت را ضربدر ۳.۱ کنید، قیمت سهم معادل ۴۴۶۰ تومان قبل از افزایش سرمایه می شود.

 

سلام کارشناس عزیز.

من رتاپ 680 داشتم، 8184 فروختم.
الان دوباره میخوام وارد بشم.بنظرتون کی اینکارو بکنم بهتره ؟

سهم رتاپ در محدوده های ۶۹۰ الی ۷۲۰ به کاربران محترم بورس سنتر معرفی شد و بازدهی بسیار مناسبی هم برای کاربران داشت. خرید رتاپ در آن زمان جذابیت بسیار زیادی داشت، در قمیت های فعلی توصیه ای به ورود به رتاپ نمی کنم. سعی کنید همواره سهم ها را در کف قیمت بخرید نه در سقف قیمت.

 

سلام دکتر
نظرتون در مورد حکشتی چیه؟
ممنون

 در مورد این سهم بارها صحبت کرده ام، به نظر من سهمی با پی به ای ۲۷۰ بسیار پر ریسک است.

 

خداقوت
سرمایه گذاری بلند مدت برروی میدکو را چگونه ارزیابی میکنید؟باتوجه به اینکه درحالحاضر
p/eسهم 42 میباشد؟
با تشکر

میدکو هلدینگ صنایع معدنی می باشد، معمولا قیمت گذاری هلدینگ ها بر مبنای ارزش زیرمجموعه های آنها می باشد، در حال حاضر میزان قابل توجهی از ارزش ذاتی میدکو مربوط به شرکت های غیربورسی است و دستیابی به میزان ارزش آنها نیاز به بررسی و یک آنالیز دقیق دارد. تحلیل بنیادی میدکو به زودی در بورس سنتر گذاشته خواهد شد، قبل از سرمایه گذاری سهم را به درستی مورد مطالعه قرار دهید.

  

باسلام میخواستم درمورد فروش یا نگهداری سبدم راهنمای فرماید وبصادر 2493 شلعاب 190 ولغدر 1565 ولساپا 853 شپنا 135 بشهاب 181سهم ممنون میشم جواب بدید

 در شرایط کنونی وبصادر با حمایت ۱۱۴ تومان روبروست، در صورت ریزش حمایت بعدی سهم در محدوده ۱۰۷ تومان قرار دارد، اولین مقاومت پیش روی سهم ۱۲۰ تومان و سپس ۱۲۹ تومان می باشد. به طور کلی با توجه به شرایط مساعد سیاسی گروه بانکی جای رشد دارد، ممکن است در کوتاه مدت این اتفاق نیافتد.  شلعاب حمایت نسبتا خوبی در محدوده ۱۰۷۰ تومان دارد، در صورت ریزش بیشتر محدوده ۱۰۰۰ تومان از ریزش سهم جلو گیری می کند، با توجه به شرایط خوب سهم انتظار رشد سهم در میان مدت و بلند مدت وجود دارد. گروه خودرویی بنیاد بسیار ضعیفی دارند ولی بازار در شرایط کنونی به آنها روی خوش نشان داده است. شپنا سهم خوبی است و می تواند رشد خوبی را تجربه کند.

   

با سلام
لطفا نظرتون رو در مورد وساپا بفرمایید 194 خرید کردم حمایت و مقاومت سهم رو لطفا بفرمایید.

 حمایت های سهم ۱۸۴، و در صورت ریزش بیشتر ۱۷۰ تومان می باشد. در صورت برگشت سهم اولین مقاومت محکم سهم ۲۱۰ تومان می باشد

  

نظرتون رو راجع به وبملت و وتجارت میخواستم بدونم. به نظر شما تا کی نگه داری کنیم و اگر تحریمها برداشته شود، واقعا سودهی بانکها چند برابر زیاد میشود؟
با تشکر

  وبملت در یک کانال صعودی در حال حرکت است، در شرایط کنونی حمایت محکم سهم در محدوده ۲۸۰ تومان می باشد، هدف هارمونیک و میان مدت سهم ۳۴۰تومان می باشد. وتجارت قابلیت دستیابی به قیمت ۴۰۰ تومان را دارد. برداشته شدن تحریم ها می تواند منجر به جو مساعد در این گروه شود، بررسی میزان تغییرات احتمالی سود گروه بانکی مستلزم بررسی می باشد.

 

سلام میتونم نظرتون رو راجع به سهم کسرا بدونم؟؟؟؟

 احتمال اصلاح و ریزش قیمت در کسرا وجود دارد، به طور کلی ورود در شرایط کنونی پرریسک تلقی می شود. 

  

سلام آقای عباس زاده

امروز نماد کرمان بسته شد ، اگر برای تعدیل منفی بسته شده باشه بعد از بازگشایی قیمت به چه صورت خواهد بود؟ آیا بدون محدودیت نوسان و لزوما منفی خواهد بود یا خیر؟ لطفا پاسخ دهید.

 نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان (کرمان1)، جهت ارائه اطلاعات، متوقف گردید. اخبار و شنیده ها حاکی از تعدیل مثبت سهم است نه منفی.

 

سلام استاد نظرتون البرز 1550ووسکاب 2400 وایران 1925 چیه؟

 حمایت های البرز ۱۶۲، و در صورت ریزش بیشتر ۱۵۴، مقاومت ها ۱۷۰ و در صورت عبور ۱۸۵ تومان می باشد. وسکاپ سهم خوب و کم ریسکی است، جای رشد در میان مدت را دارد. وایران به هدف هارمونیک خود دست یافته است؛ سهم مقاومت بسیار محکمی در محدوده ۲۱۰ تومان دارد، عبور از این مقاومت دشوار به نظر می رسد.

 

سلام. من امروز عضو شدم. وسکاب دارم چطوره؟من 240 خریدم...؟

وسکاپ سهم خوب و کم ریسکی است، جای رشد در میان مدت را دارد.

 

وتوسم چطور رشدش رو کی شرو ع میکنه؟

 وتوسم سهم خوبی است ولی از دید تکنیکال محدوده مقاومتی ۳۰۰ تومان برای سهم بسیار سنگین می باشد، در صورتی که سهم بتواند از این مقاومت عبور کند می تواند رشد خوبی را تجربه کند.

 

با سلام
باتوجه به تجربه تون شرانل را چطور ارزیابی میکنید؟تا قبل 93 میتونه تحرک درستی داشته باشه؟میانگین خرید من 18000است.
با تشکر

شرانل سهمی کم ریسک و آرام است سهم می تواند به مرور زمان و در گام اول به محدوده ۱۹۰۰ تومان برگردد، شما کمی سهم را گران خریده اید.

 

 با سلام
مقداری سهام شاوان دارم می خواستم بپرسم این سهم را نگه دارم یا نه لطفا راهنماییم کنید
باتشکر

 سهم به انتهای روند نزول خود رسیده است، سهم حمایت بسیار خوبی در محدوده ۲۶۰۰ تومان دارد، در بدترین حالت سهم می تواند تا ۲۲۰۰ ریزش کند، احتمال استارت زدن سهم وجود دارد.

 

قبلا فرموده بودید درخصوص شتران تحلیل کاملی را ارایه خواهید داد لطفا در خصوص این سهم نظر کارشناسی را ارایه فرمایید با تشکر

 چشم، تحلیل بنیادی شتران در سایت قرار داده خواهد شد.

 

سلام استاد خسته نباشین میخواستم نظرتون رو در باره اخابر و دتولید بپرسم که تا کجا اصلاح دارن ممون کلاس تکنیکال کی برگزار میشه؟

 چند روز پیش تحلیل اخابر در سایت گذاشته شد، برخی از اندیکاتور ها پالس خروج از دتولید را صادر کرده اند. مقاومت ۲۰۰۰ تومان برای سهم بسیار سنگین است.

 

سلام استاد عزیز. چه طورید با سوالا. خسته نباشید.استاد ما که غمارگ قبل مجمع داشتیم سود به ما میرسه ؟ کی و چه طوری ؟ اطلاعیه ای ازش پیدا نکردم مزاحم شما شدم

با توجه به محبت دوستان حجم سوالات بسیار زیاد می باشد. بسته شدن اخیر غمارگ به دلیل تغییرات در پیش بینی سود سهم بود نه تقسیم سود. بنابراین سودی به شما تعلق نمی گیرد. گزارش اخیر غمارگ بسیار محافظه کارانه بود و اغلب کارشناسان بازار بر این باورند که سهم در گزارش های بعدی تعدیل های مثبت به بازار اعلام می کند.

 

سلام . خسته نباشید. غمارگ رو با سیگنالتون رو 950 خریدم و بعد از باز شدن داره منفی میخوره . حالا با این سهم چکار کنم. به نطرتون چند روز دیگر به اصل پولم خواهم رسید؟ نگه دارم یا بلکل بیخیالش بشم ؟ لطفا راهنمایی کنید. ممنون

گزارش اخیر غمارگ بسیار محافظه کارانه بود و اغلب کارشناسان بازار بر این باورند که سهم در گزارش های بعدی تعدیل های مثبت به بازار اعلام می کند. توصیه می شود اولین پیش بینی غمارگ در سال ۹۱ و ۹۲ را مشاهده فرمایید و سپس با میزان تحقق سود واقعی در پایان سال ۹۱ و ۹ ماهه سال ۹۲ مقایسه کنید.

من خلاصه این مطلب را برای شما می نویسم:

سال ۹۱: شرکت در سال ۹۱ در اولین پیش بینی خود ۱۳۷ ریال سود برای هر سهم پیش بینی کرد.

 نتیجه آخر سال ۹۱:  شرکت ۱۶۰۱ ریال یعنی تقریبا ۱۲ برابر پیش بینی محقق کرد. قیمت سهم نیز به شدت افزایش یافت.

سال ۹۲: شرکت در سال ۹۲در اولین پیش بینی خود ۵۶۰ ریال سود برای هر سهم پیش بینی کرد.

نتیجه تا ۹ ماهه سال ۹۲: شرکت سود سهم را به مبلغ ۱۹۰۵ ریال افزایش داده است. یعنی تقریبا ۳.۵ برابر اولین پیش بینی.

سال ۹۳: شرکت در اولین پیش بینی خود سود هر سهم را ۱۰۸۴ ریال اعلام کرده است.

نتیجه: منتظر بمانید و تعدیل های سهم را مشاهده کنید.

پاداش صبر منطقی همواره سود است.

 

سلام استاد قچار و گروه قندی امسال حرکتی دارن؟

 گروه قندی طی ۲۰ روز گذشته رشد خوبی را تجربه کرده است، به طور کلی گروه قندی گروه به دلیل بالا بودن پی به ای  گروه پرریسکی است.

 

باسلام وعرض ارادت لطفا مقاومت پیش روی وبملت را بفرمایید .سپاسگذارم

 ۳۱۸ و سپس ۳۴۰ تومان

 

سلام دکتر
درباره شیران اگر راهنمایی کنید ممنون میشم .. در قیمت 3500 با توجه به اخبار مثبتی که در ان موقع پخش شده بود کلی خریدم الان با توجه به تعدیل اخیر کلی افت کرده چیکار کنم..... با تشکر

گزارش شیران بسیار محتاطانه به بازار ارائه شد. انتظار می رود سهم در گزارش های بعدی بهتر عمل کند، نگران نباشید سهم به بازه خرید شما باز خواهد گشت.

 

سلام استاد من سهم شبندر دارم تو چه قیمتی بفروشمش؟

 شبندر تازه در حال استارت زدن می باشد، اگر صبر داشته باشید قیمت های ۱۸۰۰ را خواهید دید. ممکن است این رویه زمان بر باشد.

 

سلام استاد خسته نباشید، اول اینکه چه خبر از اون دوستتون ....
بعد اگه زحمت نباشه حمایت و مقاومت مداران یا تحلیلش و نظرتون رو راجع به وبصادر میخواستم. موفق و موید باشید.

متاسفانه دوست عزیزمان دیگر سراغ ما را نمی گیرد، حمایت های مداران به ترتیب ۲۸۵ تومان و در صورت ریزش بیشتر ۲۷۲ تومان می باشد. در مورد وبصادر به دوستانتان توضیح دادم.

 

 سلام خواستم بدونم قیمت ولصنم تا آخر آذر چقدر میشه؟ خواهش میکنم جواب بدید خیلی حیاتیه تمام زندگیم رو گزاشتم روش

ولصنم در محدوده ۱۸۵ تومان به دوستان بورس سنتر معرفی شد، و تمامی دوستان که این سهم را با سیگنال بورس سنتر خریداری کردند سود خوبی گرفتند، متاسفانه نمی دانم شما سهم را در چه قیمتی خریده اید.

در شرایط کنونی حمایت ۲۳۳ تومان مانع از ریزش سهم شده است، در صورت ریزش بیشتر حمایت خوب سهم در محدوده  ۲۲۲ تومان می باشد. مقاومت های سهم ۲۴۷ تومان و در صورت عبور ۲۷۰ تومان میاشد.

 هرگز تک سهم نشوید.

 

سلام استاد نظرات رو خوندم یکیشم ج ندادید اگر وقت جواب ندارید خوب نگید که نظر بدن ملت ..
مردم با هزارتا امید میان نظر میدن که نتیجه ببینن نه اینه بی تفاوت باشید
ممنون

دوست عزیز، در ابتدای این پست اعلام شده که به تمامی سوالات روز جمعه پاسخ داده خواهد شد، ظاهرا شما این مطلب را مشاهده نکرده اید.

 

سلام استاد نظر در مورد سفارس+ وپترو+ فسرب +واتی ممنون از زحمات شما

 سفارس در محدوده ۴۵۳ تومان مقاومت بسیار محکمی دارد، در بلند مدت امکان رشد سهم تا ۵۰۰ تومان وجود دارد،خروج پلکانی در قیمت های حداکثری مناسب می باشد.  وپترو در حال حاضر بالاتر از ارزش ذاتی خود معامله می شود، واتی در محدوده حمایتی خود قرار دارد و انتظار رشد سهم در گام اول تا محدوده ۶۳۰ تومان وجود دارد. اگر تایم فریم هفتگی فسرب را مشاهده کنید متوجه می شوید که سهم در یک کانال نزولی در حال حرکت می باشد. در شرایط کنونی سهم حمایت نسبتا خوبی در محدوده ۲۱۵ تومان دارد، مقاومت این سهم در شرایط کنونی ۲۷۰ تومان می باشد.

 

سلام
سهام شرکت سرمایه گذاری پردیس (پردیس)
من طبق تحلیل هایی که داشتم تشخیص دادم این سهام بسار ارزنده می باشد و 2 پله خردی کردم و 15 درصد از سب من را تشکیل داده تقاضا داشتم شما هم بررسی کنید، در ضمن من می خواهم با این سهم به مجمع برم چون هر ساله مجمعش زود برگزار میکنه و خیلی سریع سود سهام را به سهام دارن پرداخت میکنه.

بله  پردیس سهم خوبی است و پورتفوی مطمئنی دارد، در شرایط کنونی سهم با مقاومت ۲۴۰ تومان روبروست، در صورت عبور از این مقاومت، هدف بعدی سهم ۲۷۰ تومان می باشد.

  

سلام دکتر
لطفا نظرتان را درباره فزرین و شدوص بفرمائید ، سهم بالا میره یا خارج بشیم.

 عبور فزرین از مقاومت ۶۱۳ تومان بسیار دشوار است و امکان ریزش برای سهم در این محدوده وجود دارد، حمایت بسیار محکم شدوص در محدوده ۶۸۰ تومان قرار دارد، در صورت بازگشت هدف سهم در محدوده ۸۰۰ الی ۸۱۰ تومان می باشد، به دید میان مدت و بلند مدت هم شدوص سهم مناسبی است.

 

 

سلام
در مورد سهم خساپا و خودرو لطفا اعلام نظر کنید امروز که خودور رو تو کف 3143 ریال خریدم و خساپا رو هم 2300 ممنون میشم راهنمایی کنید.
تا کی نگهدارم و اوضاع چطوریه

اگر بازار بر مدار منطق حرکت می کرد، هم اکنون سهم های خودرویی با توجه به زیان دهی آنها زیر قیمت اسمی یعنی ۱۰۰ تومان معامله می شدند. به شخصه وارد سهم های اینچنینی نمی شوم. البته ناگفته نماند که بازار این روزها به این سهم ها روی خوش نشان داده است.

 

سلام استاد
به نظر شما با توجه به گزارش خوب وساپا چرا چند روزه این سهم صف فروش شده؟ و تحلیلتون راجع به این سهم چیه؟

 انتظار بازگشت سهم تا محدوده ۲۰۰ تومان وجود دارد، هدف هارمونیک سهم ۲۰۰ بوده است که سهم به آن رسیده است، البته با توجه به تعدیل سهم امکان شکسته شدن این مقاومت در میان مدت وجود دارد.

 

سلام متشکرم از لطفتون فایرا خریدم زیاد 750چی کارش کنم؟کی سود میده؟

 فایرا مدتها است که درون یک مثلث در حال حرکت است، سهم هم اکنون به انتهای مثلث نزدیک شده است، انتظار رشد سهم تا محدوده ۸۰۰ تومان وجود دارد، در صورتی که سهم بتواند ۸۰۰ را بشکند رشد خوبی را تجربه خواهد کرد.

 

با سلام و خسته نباشید خدمت شما.این سوال همیشه ذهن مرا درگیر کرده که ترفند یا تکنیک ورود و خروج مناسب به بازار چیست.یعنی چه موقع به بازار وارد شویم که به صف خرید برخورد نکنیم و چه موقع از بازار خارج شویم که به صف فروش برخورد نکنیم و بتوانیم خریدهای خود را سریعا نقد کنیم.اگر لطف کنید و این سوال مرا جواب دهید ممنون میشم.با تشکر

 ابزارهای تحلیل تکنیکال می توانند در این راستا کمک قابل توجهی به شما بکنند.

 

استاد عزیز
همه ما به سلامت و نیت خیر شما در این مدت اعتقاد پیدا کردیم و مطمئن هستیم هدف شما راهنمایی به ما هست و لاغیر.
استاد من میخوام ایندفعه یه سئوال اساسی بکنم و شما هم قاطعانه جواب بدین که ایا رشد قیمتها کاذب و دارای حباب هست؟که یکدفعه بترکه و باعث فقط برد یه سری و شکست تعداد زیادی بشه؟؟مثل حقوقی ها و سفته بازها؟
این سئوال خیلی مهم هست خواهش میکنم برای همه ما روشنش کنین.
ممنون

 در برخی از سهم ها و گروه ها شاهد حباب قیمتی هستیم ولی نه کل بازار، به عنوان مثال در گروه پتروشیمی، نفتی، فلزات سهم های خوب و کم ریسکی وجود دارند و نشان داده اندکه به مرور زمان همواره رشد می کنند، به خصوص پتروشیمی ها. شما سعی کنید همواره قبل از خرید نسبت پی به ای سهم را مشاهده کنید، و در صورتی که سهم نسبت پی به ای پایینی داشت خرید کنید. با توجه به استقبال گسترده عموم مردم از بازار، امکان شکست و ریزش سنگین بازار در کوتاه مدت دوز از انتظار می باشد.

 

 

سلام استاد جان
بسیار ممنونم از وقت و انرژی ای که تبرعا برا ما میگذارید.
همیشه دعا گو هستیم .
ان شاء الله که خدا اجر جزیلتان دهاد .
استاد جان خواهشی داشتم و اون این که اگه امکانش باشه تو چند پست در قالب اموزش، نحوه ی تفسیر گزارش هایی که در کدال گذاشته میشه رو به ما اموزش بدید.
این که برا یافتن تعدیل مثبت و منفی و ... چه گزارش هایی رو باید تلفیق کنیم و ...
پیشاپیش بسیار ممنون از وقت و انرژی ای که ان شاء الله در این زمینه هم برای ما خواهید گذاشت .
سلامت و شاد و تندرست باشید
با روحی ارام در کناره خانواده ای پر شور و با نشاط و صمیمی

 چشم، حتما

  

سلام استاد
به دلیل تازه کار بودنم صددرصد از سبد سهامم بانکى است روز چهار شنبه ده درصداز آن را به سیکنال شماره16شما(بشهاب) اختصاص میدهم لطفا براى روز شنبه اگر امکان دارد سیگنال جدیدى بدهید.باتشکر از زحمات شما

 همانطور که فرمودید، میزان سهم های بانکی در سبد شما بسیار زیاد است، در صورتیکه فرصت سرمایه گذاری مناسبی شناسایی شود به دوستان اعلام می گردد.

 

ببخشید میخواستم درموردنگهدار یافروش سبد من نظر بدهیدخساپا196-البرز155-تجارت290-کنتور1505-وگستر320-خگستر360-سپاها240-خبهمن285

 روند سپاهان همچنان صعودی به نظر می رسد، خبهمن قابلیت رشد تا محدوده ۳۰۵ تومان را دارد. خگستر مقاومت محکمی در محدوده ۳۹۰ دارد، حمایت های سهم در حال حاضر در محدوده ۳۲۲ تومان و در صورت ریزش بیشتر ۲۸۰ تومان می باشد. آهداف آکنتور در سایت موجود است.

روند میان مدت وگستر صعودی است، در شرایط کنونی حمایت های سهم به ترتیب در محدوده ۲۸۰ تومان، ۲۶۰ تومان و در صورت ریزش بیشتر ۲۴۰ تومان میباشد. سهم هم اکنون در موج ۴ می باشد. پس از اتمام موج چهارم یک موج صعودی اتفاق می افتد.

 

سلام آقای عباس زاده عزیز.میخواستم نظرتون روراجع نگهداری یا فروش سهام های:وصندوق،آ.س.پ وفولادبدونم.مخصوصافولاد و آ.س.پ؟

 وصندوق سهم خوب و کم ریسکی می باشد، در حال حاضر حمایت های سهم به ترتیب در محدوده ۷۶۰، و در صورت ریزش بیشتر ۶۸۵ تومان می باشد. روند سهم از زمان ورود به بورس همواره صعودی بوده است. فولاد حمایت بسیار خوبی در محدوده ۴۱۸ تومان دارد، انتظار برگشت سهم تا محدوده ۴۵۵ و سپس ۴۷۰ تومان وجود دارد.

 

استاد بشهاب هنوز مناسب ورود هست یا سهم دیگری را پیشنهاد میکنید؟

 در محدوده پیشنهادی بسیار مناسب است.

 

با سلام
من بموتوو سهگمت رو خریدم نظرتون راجع به این سهام جی ؟

 احتمال تشکیل یک الگوی صعودی در بموتو زیاد است، سهگمت سقف کانال قبلی خود را شکسته است، هم اکنون سهم پول بکی به محدوده سقف قبلی زده است، در صورتی که سهم وارد کانال قبلی نشود، یعنی حمایت ۷۳۰ را از دست ندهد می تواند تا محدوده ۹۰۰ تومان رشد کند.

 

سلام متشکر از زحمات شما نظر شما برای خرید سفارس و پترو چیست؟اهدافشان و مدت نگهداری؟ ممنون

 توصیه به ورود به هیچ کدام نمی کنم، سفارس هم اکنون با مقاومت بسیار محکمی روبروست، در حالت بسیار خوش بینانه می تواند به محدوده ۵۰۰ برسد، سعی کنید در سقف قیمت وارد هیچ سهمی نشوید.

 

سلام دکتر من غبشهرروباقیمت3800تومن دارم ب نظرتون بعداز بازگشایی سهم بفروشم

 با توجه به شرایط پیش آمده، این سهم را به دید میان مدت نگهداری کنید و از آن کسب سود کنید.

 

امکان داره از تجربه و تخصص شما در تحلیل تکنیکال در اختیار ما هم قرار بدید هفته ای یک اموزش

 چشم حتما

 

 

با سلام

نظر شما ایا نگهداری کنم

تاپیکو 560 خزامیا 235 وبصادر 119 کهرام 301
سشرق 370 یک خواهش تحلیل تکنیکال سشرق رو اگر لطف کنید ممنون میشم به تحلیل های شما بیشتر میشه اعتماد کرد 90 درصد درست هستش

 در شرایط کنونی تاپیکو مقاومت محکمی در محدوده ۵۹۰ تومان دارد، در بلند مدت سهم همچنان صعودی است، در مورد گروه خودرویی بیشتر احتیاط کنید، امکان ادامه اصلاح در کهرام وجود دارد. حمایت های کهرام به ترتیب ۲۶۶، ۲۵۴، و در صورت ریزش بیشتر ۲۴۰ تومان می باشد، در صورت بازگشت مقاومت محکم سهم در محدوده ۳۱۰ تومان قرار دارد.

 یادش بخیر، زمانی که سشرق در قیمت ۲۰۸ الی ۲۳۰ تومان به دوستان به معرفی شد. به طور کلی روند بلند مدت سهم همچنان صعودی است، اما امکان اصلاح کوتاه مدتی و حتی میان مدتی در سهم وجود دارد. در همین راستا حمایت های کوتاه مدتی سهم به ترتیب ۳۷۸ و در صورت ریزش بیشتر ۳۴۱ تومان می باشد. 

 

سلام استاد.
فارغ ازبنیاد بانکی ها و خودرویی ها و با توجه به جو لغو تحریم ها و گرایش سرمایه های جدید وارد شده, این 2 گروه تا چند درصد میتونن گین بدن تا شب عید؟

 نمی دانم، پیش بینی رفتارهای هیجانی بازار کاری دشوار است، ممکن است سهمی با هیجان بالا رود و با هیجان هم ریزش کند. البته گروه بانکی قابل مقایسه با گروه خودرویی نیست.

 

سلام استاد
نظرتون در مورد وساپا بفرمایید
بنده ۴۰۰۰۰ تا تو ۲۰۰ خریدم
ممنون

 با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

سلام خسته نباشید نظرتون در مورد خکاوه و خپارس چیه استاد من یه مقداری خریدم نگه دارم یا بفروشم

 سهم های گروه خودرویی بنیاد خوبی ندارند و با توجه به جو هیجانی رشد کرده اند، البته ممکن است همچنان هم رشد کنند. ورود به این گونه سهم ها کار منطقی و درستی نمی باشد.

 

تحلیل غالبر میخواستم
ممنون

 غالبر چند روزی است خنثی حرکت می کند، امکان اصلاح برای سهم در کوتاه مدت وجود دارد، رعایت حد ضرر ۲۹۰ تومان در شرایط کنونی گزینه مناسبی است.

 

سلام
لطفا درمورد حمایت و مقاومت نمادهای شاراک . فخور . مارون . جم توضیح دهید.

 در شرایط کنونی حمایت شاراک در محدوده ۲۵۴۰ تومان و هدف سهم ۲۹۰۰ و سپس ۳۰۰۰ تومان می باشد. سهم آرام و پیوسته حرکت می کند. محدوده حمایتی ۴۰۰۰ تومان به عنوان یک حمایت خوب برای سهم تلقی می شود، در صورت ریزش بیشتر حمایت بعدی سهم در محدوده ۳۸۹۰ تومان قرار دارد، سهم تقریبا به انتهای دوره اصلاح قیمت خود رسیده است، اندیکاتور  RSI نیز نشان از فروش های هیجانی در این سهم می دهد. با توجه به بنیاد خوب سهم و برنامه افزایش سرمایه پیش رو، انتظار بازگشت سهم وجود دارد. مارون سهم کند ولی کم ریسکی است، حمایت های سهم در محدوده ۳۳۰۰ و در صورت ریزش بیشتر ۳۲۰۰ قرار دارد، هدف پیش روی سهم ۳۸۵۰ تومان می باشد. جم حمایت  خوبی در محدوده ۲۰۵۰ تومان دارد، هدف اول پیش روی سهم ۲۲۵۰ تومان میباشد.  پتروشیمی جم در پیش بینی های خود نرخ دلار را کمی بالا در نظر گرفته که به عنوان یکی از ریسک های این سهم تلقی می شود.

سلام
نظرتون در مورد بانک صادرات با دید 1 ماهه چیه؟

  با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

سلام استاد نظرتون درباره خفنر چیه؟

متاسفانه هیچ اطلاعی در مورد این سهم ندارم.

 

سلام
لطفا نظرتون رو درمورد وبصادر با هدف یک ماهه بگید. ممنون

   با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

خسته نباشیدنظرتون در مورد شپاکسا چیه؟
موافق سرمایه گذاری میان مدت در وبانک هستید؟

  شپاکسا سهمی کند ولی کم ریسک است، سهم افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی دارد،  وبانک در محدوده ۴۸۰ تومان به کاربران بورس سنتر معرفی شد، وبانک سهم خوبی است ولی در محدوده های کنونی زیاد جذاب نمی باشد.

 

سلام استاد و تشکر از وقتی که برای ما می‌گذارید لطفا در مورد اهداف سهامهای سفارس و بوعلی و مدت نگهداری و آیا سهم های خوبی هستند با تشکر از شما

 وبوعلی در یک کانال صعودی در حال حرکت است، در شرایط کنونی حمایت سهم در محدوده ۲۲۹ تومان و مقاومت آن در محدوده ۲۵۰ تومان می باشد.

 

سلام آقای دکتر
میدونم خیلی زحمتتون میشه ولی جمعه به جمعه خیلی دیره دیگه
تو رو خدا حداقل 2 بار در هفته پاسخ سوالات ما رو بدین مثلا دوشنبه و جمعه
ممنون

 با توجه حضور گسترده عزیزان این امکان وجود ندارد. 

 

سلام دکترخسته نباشید
بخاطر سایت خوبتون ممنون
نظرتون راجع به ولغدر و مداران چیه؟

 ولغدر در محدوده ۱۴۱ تومان مقاومت دارد، در صورتی که سهم بتواند از این محدوده عبور کند قابلیت رشد تا ۱۷۵ تومان را دارد.

 

 

عرض ادب استاد خواستم نظر تون رادر مورد نمادهای کرمان وکاذر بدونم قصد خرید دارم باتشکر

 در حال حاضر نماد کرمان متوقف می باشد، شنیده هایی از تعدیل مثبت این سهم به گوش می رسد. البته سهم هم بر مبنای همین اخبار رشد زیادی را تجربه کرده است. کاذر هم اکنون در حال اصلاح می باشد، حمایت های کاذر به ترتیب در محدوده قیمتی ۷۳۲ تومان، ۶۹۷ تومان و در صورت ریزش بیشتر ۶۳۰ تومان می باشد، عجله نکنید،

 

با سلام به دکتر مرسی از زحماتتون
من از اوایل با شما بودم و با توجه به استقبال زیاد از سایتتون و ترافیک بالای کاربرها و سوالات چند تاپیشنهاد داشتم:
1-از چند کاربر دیگه که میدونید میتونن یه سری سوالاتو جواب بدن کمک بگیرین که وقتتون سر سوالای الکی نره
2- از سرویسهای (سایتهای پرسش و پاسخ) برای نبض بازار استفاده کنید. که هم سریعتر میتونید جواب بدید هم اگه کس دیگه بدونه میتونه جواب بده و همه هم میبینن
3- به فکر طراحی سایت خودتون بیافتین شاید مثل شما افراد خیرخواه پیدابشن که مجانی طراحی کنن و هاست بدن
4- یه سری سوالات که تو نبض بازار مهم نیست براش یه تاپیک دیگه بزارین و کاربرهای معتمدتون بهشون جواب بدن. مثل سبد سهام و ...(خودتون بهتر میدونید)
5- یه مطلب بزارین و از دوستان در این زمینه و راهکارایی که میدن استفاده کنید-وقتی من چند تا راهکار دارم مسلما میتونید کلی راه پیدا کنید.
دکتر جان مطمئن باشید این حجم بالای کاربر با این رشد سریع اگه به مقاومتشون برسن از سایتتون ریزش میکنن بعد ممکنه تا سطح حمایتتون بیاد
(گاهی اوقات به خاطر ترافیک بالا خود بلاگ نمیزاره نظری ارسال بشه و....)
من هر کمکی ازم بر بیاد دریغ نمیکنم!!!

 

به شخصه به این نتیجه رسیده ام که چند تحلیل گر خبره باید به جمع بورس سنتر اضافه شود. قصد دارم از دوستان تحلیل گر دعوت به همکاری بعمل آورم. ممنون از نظرات باارزش شما، حتما از نظرات جنابعالی استفاده خواهد شد. 

امیدوارم بورس سنتر مقاومت ها را یکی پس از دیگری بشکند.

 

با سلام
استاد می خواستم نظرتون رو درباه ره سخاش،شیران،خوساز و فارس بدانم... شیران 3535 و خوساز 148 و سخاش 950 و فارس 1600 خریدم....
با تشکر از شما

  سخاش در یک کانال صعودی در حال حرکت می باشد، سهم در محدوده ۱۱۰۰ تومان به سقف کانال برخورد نمود، حمایت خوب سهم در محدوده ۹۰۰ تومان می باشد. از دید تکنیکال روند میان مدتی سهم صعودی است.  یکی از ریسک های مهمی که سخاش با آن روبروست نوع سوخت کارخانه می باشد. سخاش مازوت سوز است. در گروه پتروشیمی سهم های بهتر از فارس هم وجود دارد. در فارس ابهام و عدم شفافیت زیادی وجود دارد. در مورد خوساز نظری ندارم.

 

 سلام استاد من میخام تک سهم وملت بشم تا عید اگه لطف کنید نظرتونو بگید ممنون میشم

 حتی اگر وارن بافت Warren Buffett هم در کنار دست شما نشسته بود و داشت سهمی را می خرید، و شما  با چشمان خودتان دیدید که چه سهمی را خرید، باز هم بیش از ۲۵ درصد از سبد خود را به آن اختصاص ندهید. مقاومت های بسیار محکم سهم در محدوده ۱۱۵ و در صورت عبور ۱۲۵ تومان می باشند.

 

سلام به استاد خوب ...
نظرتون در مورد شتران چیه واقعاً خسته شدم ازش آیا امکان صعود داره تو کوتاه مدت؟
مرسی از لطفتون ...پیروز باشید.

 معمولا هنگامی که سهامداران خسته از سهم خارج می شوند سهم تازه روند صعودی خود را آغاز می کند. صبور باشید.

سلام.وقت بخیر.بنده شیران را از 70 روز گذشته به قیمت 3204دارم.خسته شدم.با سه بمانم یا ردش کنم.لطفا را راهنمایی بفرمایید.ممنونم.

 شیران گزارش محتاطانه ای به بازار ارائه کرده است، سهم کند ولی کم ریسک است، به مرور زمان سهم می تواند رشد کند. به شما فرصت خروج با سود را میدهد.

 

سلام دکتر جان
اصلاح خودرو تا چه قیمتی میتونه باشه؟

 از دید تکنکال ۳۱۰ الی ۳۱۵ تومان

 

استاد سلام پاینده باشین.
استاد نظرتون راجع به وساپا چیه؟ارزنده هست؟
ممنون

  با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

استاد این مداران باز اصلاح دارد.

  با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

با سلام ببخشید روند شبندر چگونه است در1475 تومان بخریم یا نه با تشکر فراوان

 تحلیل تکنیکال سهم در سایت موجود است.

 

استاد نظرت در مورد وبانک ، کگل و رمپنا چیه . ممنون

 کگل حمایت خوبی در محدوده ۱۳۴۰ تومان دارد، در صورت ریزش بیشتر حمایت ۱۲۸۰ تومان می تواند مانع از ریزش بیشتر سهم شود. سهم قابلیت رشد تا ۱۵۰۰ تومان به دید میان مدت را دارد. با این شرایط رشد مپنا تا ۱۰۰۰ تومان قابل پیش بینی می باشد.

 

استاد سلام
ایا خمحرکه هنوز بالاتر میرود؟

 متاسفانه اطلاعی در مورد این سهم ندارم.

 

استاد در مورد خشرق و مداران توضیحی می دید؟ حمایت، هدف و مقاومت های این دو سهم

  متاسفانه اطلاعی در مورد خشرق ندارم.   با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

سلام

لطفا شاملا رو تحلیل میکنید؟

 در شرایط کنونی شاملا در محدوده ۱۴۱۵ تومان به خوبی مورد حمایت قرار گرفته است، انتظار می رود سهم به روند ریزشی خود خاتمه دهد، انتظار بازگشت سهم در گام اول تا محدوده ۱۶۰۰ تومان وجود دارد، سهم می تواند در میان مدت سقف های قبلی را بشکند و رشد خوبی را تجربه کند.

 

سلام استاد میشه نظرتون در مورد مداران وخعتبار بونم.اگه جواب بدین لطف بزرگی کردین.             

 خعتبار سهم کم ریسکی است، با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

سلام

مممنون از مطالبت خوبتون

میشه نظرتون رو در مورد سبدم بگید و بگید از سبد من کدومش وقت فروشش هست؟کلا نمیدونم کی وقت فروش سهمی میشه؟!دوست دارم کم کم سو کنم ولی هی خرید و فروش کنم تا نگه دارم و حرص بخورم چرا تکون نمیخوره مثل باما :دی

باما

وانصار

شبندر

جم

وبوعلی

وصنعت

سهگمت

سفارس

پارسان که البته دیر شد و بسته شد

پارسان بهتر بود میفروختم یا باهاش میرفتم مجمع؟

مرسی از راهنماییتون

 سلام استاد
باتشکر از وقتی که برای ما اختصاص دادین
همیشه سلامت باشید

وانصار حمایت خوبی در محدوده ۲۸۰ تومان دارد، هدف اول ۳۱۴ تومان می باشد. وصنعت حمایت خوبی در محدوده ۳۰۰ الی ۳۱۰ تومان دارد، مقاومت های سهم به ترتیب ۳۴۰ و در صورت عبور ۳۷۰ تومان می باشد، حمایت باما در محدوده ۱۱۴۰ و مقاومت آن در محدوده ۱۳۰۰ تومان میباشد.  با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.


لطفا نظرخودتون رو راجع نمادهای سجام و سخاف وآینده این نمادهابگویید.
برای بلند مدت خرید کنم یا خیر؟
بازهم از شما ممنونم

سخواف به زودی به سقف خود برخورد می کند، مواظب باشید. در مورد سجام و وآینده اطلاعی ندارم.

 

سلام استاد سشرق 407تومانی دارم ایا رشد می کند نگه دارم یل نه

 با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

استاد بزرگوار با سلام
یترانس رو دبروز خریدم ایا سهم بیشتر از این هم نزول خواهد کرد؟

 احتمالا سهم یک بار دیگر شانس خود را برای عبور از ۶۷۰ تومان تجربه می کند، می توانید در این محدوده خارج شوید.

 

سلام استاد فلوله وبپاس بخریم ؟ باتشکر

 فلوله در حال حاضر شرایط بنیادی خوبی ندارد، بپاس نیز مدتی است به حالت خنثی درآمده است. به طور کلی هر دو سهم زیاد جالب نیستند.

 

با سلام
در صورت امکان در مورد شبریز و وایران نظر بدید
بسیار از لطف شما سپاسگزارم

شبریز در انتهای مسیر اصلاح خود قرار دارد، و انتظار بازگشت از سهم وجود دارد،  با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

سلام دکتر خسته نباشید
نظرتون درباره سبدم چیه؟
شبندر1350- سشرق256- بترانس640- تاپکو480- مپنا690

 با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

سلام استاد"نظرتون درمورد بترانس با قیمت 640 چیه؟

 با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

استاد عزیز با سلام
هدف قیمتی سه سهم فجام و کخاک و فولاد را چطور ارزیابی می نمایید ؟
با تشکر

در صورتیکه حمایت ۱۸۱۰ تومان برای فجام بشکند، سهم در کوتاه مدت با ریزش قمتی مواجه می شود. روند میان مدت سهم همچنان صعودی ارزیابی می شود. امکان ریزش کخاک در کوتاه مدت وجود  دارد ولی روند سهم در میان مدت صعودی به نظر می رسد. مقاومت محکم سهم در محدوه ۵۹۰۰ تومان قرار دارد.  با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

سلام استاد
من کبافق رو 2400 دارم . امیدی به این سهم هست. مرسی و ممنون

 این سهم در محدوده ۲۰۲۰ الی ۲۰۷۰ تومان به کاربران بورس سنتر معرفی شد. خرید کبافق در محدوده های پیشنهادی جذاب بود. سهم اهداف میان مدت ۲۶۰۰ و در صورت عبور ۲۹۰۰ تومان را در پیش دارد.

 

سلام استاد نظرتون راجع به فباهنر و خبهمن چیه؟

 فباهنر در محدوده ۴۰۰ تومان پالس خروج را صادر کرده است، سهم فعلا با اصلاح قمیت روبروست. با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

 استاد وبوعلی 233 خریدم مقاومت و حمایتش کجاست؟

 با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

 با سلام
نظرتان در رابطه با ونفت ،وخارزم ،وبصادر ،شدوص ،شدوصح ،شکربن در روزهای آتی چیست؟

وخارزم می تواند در میان مدت به هدف ۳۰۰ دست یابد،  ولی این سهم در شرایط کنونی برای ورود مناسب نیست، ونفت نیز پرریسک تلقی می شود، شکربن مدتی است خنثی حرکت می کند، در شرایط کنونی حمایت سهم در محدوده ۵۶۰ و مقاومت سهم در محدوده ۶۲۵ تومان می باشد. با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

باسلام استاد
حمایت ومقاومت شبندر چه قیمتی است؟
باتشکر

 تحلیل روند حرکتی شبندر در سایت موجود است.

 

سلام و عرض خسته نباشید
میخواستم اگه میشه نظرتونو راجع به
شاوان
وساخت
کرمان
وبشهر بدانم

 وساخت به اهداف خود رسیده است، خروج از سهم گزینه مناسبی است. وبشهر نیز با محدوده مقاومتی ۴۲۵ تومان درگیر است، عبور از این مقاومت برای سهم دشوار است. با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

استاد کرمانشا و فخوز فرصت خرید تلقی می شوند ؟
این دو سهم هایی کند ولی کم ریسک می باشند، ورود به کرماشا در شرایط کنونی در محدوده ۹۰۰ الی ۹۱۰ مناسب است، هدف محدوده ۱۰۰۰ الی ۱۰۳۰ تومان. با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

سلام استاد.
ممنون از وقتی که میگذارید.لطفا نظرتون را در مورد تکمبا بفرمایید و علت بالا رفتن قیمت سهم چی هست؟
با تشکر

 جو هیجانی بازار

 

با سلام
استاد اگر شدوص رو تحلیل بذارید ممنون میشم نزدیک دو ماه با این سهم هستم افزایش سرمایه هم داده. 
 با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

 

استاد نظرتون در مورد شاراک چیه ؟

با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

سلام استاد روزتون بخیر

استاد من ولساپا خریدم 2195 میخواستم بدونم تا کی میاد پایین و هدف کوتاه مدتش چنده؟
ممنون

 سهم حمایت بسیار خوبی در محدوده ۲۰۵ تومان دارد، که مانع از ریزش سهم می شود، انتظار می رود سهم بتواند در گام اول تا ۲۴۰ تومان رشد کند.

 

 

سلام استاد.خسته نباشید
استاد من خبهمن و خاور وخکاوه رو قیمت بالا خریدم به نظرتون نگه دارم یا بشتر ضرر نکرده بفروشم؟
با تشکر از راهنمایی هاتون

 در مورد خکاوه و خاور اطلاعاتی ندارم، با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

لطفا وساپا را تحلیل کنید

 با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

سلام استاد
به نظر شما با توجه به گزارش خوبی که وساپا داده این سهم چند روزه که صف فروشه؟

 با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

سلام استاد نظرتون در مورد روند سیمانی ها چیه بخصوص سشرق

 با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

با سلام
باتوجه به تجربه تون شرانل را چطور ارزیابی میکنید؟تا قبل 93 میتونه تحرک درستی داشته باشه؟میانگین خرید من 18000است.
با تشکر

 با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

سلام استاد وای بیچاره شدم سبدمن این سهم هاست:شتران_شاوان-شبندر-شپنا غمارک و غبشهر هم قبل مجمع خریده بودم امیدی داشته باشم به اینده سهم ها؟؟؟؟ 

 خدا نکند شما بیچاره شوید، تمام سهم های شما در موقعیت خوبی قرار دارند، و به زودی رشد خوبی را تجربه خواهند کرد. چند سهم به شما معرفی میکنم قیمت های چند ماه پیش انها را مشاهده کنید. با قیمت هم اکنون آنها مقایسه کنید، این سهم ها طی فرایندی مشابه ریزش بسیار سنگینی را تجربه کردند و با گذشت زمان بازگشتی بسیار موفق داشتند. بدترین حالت ممکن اینه که یک سهم را در پایان دروه اصلاح بفروشید و باضرر خارج شوید، و سهم پس از خروج شما استارت صعود بزند. اگر شما در محدوده پیشنهادی غبشهر را خریده باشید هم اکنون باید در سود باشید، تعداد سهم شما ۳.۱ برابر شده است.

وبانک از قیمت ۵۴۰ تومان تا محدوده ۴۱۲ تومان ریزش کرد، قیمت سهم هم اکنون ۷۱۰ تومان است.

وساخت از قیمت ۴۲۰ تومان تا ۲۸۵ تومان ریزش کرد، قیمت هم اکنون سهم ۵۳۰ تومان می باشد.

وبشهر از ۴۳۰ تومان تا ۲۴۷ تومان ریزش کرد، سهم هم اکنون ۴۱۰ تومان معامله می شود.

به نظرم فروشندگان این سهم ها هم اکنون احساس پشیمانی می کنند.

پاداش صبر منطقی همواره سود است.

 

با سلام

تعداد سهامی که با افزایش سرمایه 210 درصدی غبشهربرای سهامداران ایجاد شده است کی به حساب آنلاینشون واریز میشود چون من بعد از افزایش سرمایه پرتفوی خودم را دیدم ،همان تعداد قبل از افزایش سرمایه سهام غبشهر بود و زیاد نشده بودفقط پولم یک سوم شده بود.برای دریافت سود غبشهر و غمارک و شپدیس و ...باید چکار کنیم؟آیا اتوماتیک به حساب آنلاینمون میاید؟ با تشکر

سهام افزایش سرمایه غبشهر احتمالا طی یک ماه آینده آزاد می شود می توانید از امور سهام شرکت پیگیری کنید.  غمارگ و غبشهر و شپدیس هیچ کدام برای تقسیم سود بسته نشده بودند. در صورتی که در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کنید،  سود سهام به شما تعلق می گیرد.

 

سلام استاد

من غبشهرر رو 4500 خریدم..الان شده 1400 . بقیه ارزش سهمم کجا رفت؟!

 تعداد سهام شما ۳.۱ برابر شده است، هر ۱۰۰ سهم به ۳۱۰ سهم تبدیل شده است، سهام های جایزه به پورتفوی شما اضافه خواهد شد.

 

سلام دکتر سبد من وبصادر 20% پارسان 20% ذوب 15% البرز10%وبملت 10% و25% بقیه شامل شپنا -وخارزم-وغدیر-رکیش-رمپنا هرکدام 5% اول لطفآ نظرتان در مورد سبد بنده چیست ودوم از سهام ذوب وشپنا خسته شده ام قصد دارم این دورا که 20% سهامم هستند خارج شده وبشهاب ووکبافق هرکدام 10% خریدداری نمایم نظرتان چیست وآیا سهام بهتر سراغ دارید در ضمن کل سرمایه بنده در حدود 150 میلیون تومان است با تشکر از زحمات شما

 با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید. ذوب سهم کنید است ولی قابلیت رشد تا ۴۲۵ تومان را دارد.

سلام استاد
لطفا تحلیل جم را هم در سایت بگذارید و نظرتان هم در خصوص روند این سهم اعلام نمایید
با تشکر

با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.  

سلام استاد
از اینکه به جمعتون پیوستم خوشحالم.
میخواستم نظرتونو برای ورود به دانا و اهداف قیمتی اون بدونم. با تشکر

 امیدوارم دانا بتواند برگشت خوبی داشته باشد و سهامداران را از ضرر سنگین خارج کند. هدف پیش رو ۲۲۰ تومان

 

 

استاد سلام خسته نباشید می شه لطفا اهداف ثشاهد را بگید تحلیل قبلیتو ن رودیدم الان که 220رورد کرده تاکجا می تونه بره ؟ممنون

 در حال حاضر سهم به هدف بلند مدت خود دست یافته است، امکان اصلاح برای سهم وجود دارد.

 

 

سلام دکتر
خسته نباشید
آیا بانک صادرات تا پایان سال بازدهی 30 درصدی دارد.
لطفا در مورد سبد من هم اظهار نظر بفرمائید.
شاراک ذوب غمارگ غبشهر شپنا وبصادر

 با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

سلام استاد درباره سبدم نظری میدین ممنون میشم وبصادر 1274 سهگمت 7537 کروی 3196 وتجارت 3516 تاپیکو 5849 استاد خواهشن درباره ی همش بگین با تشکر فراوان

 

کروی در محدوه ۳۱۰ تومان تا ۳۶۰ تومان در حال نوسان می باشد. در صورت عبور پر قدرت از این منطقه سهم می تواند رشد خوبی را تجربه کند.

 

جناب آقای دکتر عباس زاده
با عرض سلام و خسته نباشید از حسن نظر و راهنمایی جنابعالی، نظر شما در خصوص سبد سهام ذیل چیست؟
بترانس 9100-ختراک 3390-وبملت2700 -خمهر 4000-خکاوه 3200- سخواف 11000- تکمبا 13200- سفارس 600- با تشکر

 با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

آقای دکتر سلام.
ازکلاسهای آموزش تکنیکال چه خبر.

 به زودی برگزار می شود.

 

 سلام 10میلیون دارم لطفا دو سهام واسه خرید شنبه معرفی کنید
- نظرتون در مورد نگه داری سهام شپاکسا چیست؟
تشکر

سهم کم ریسک و خوبی است، بعد از افزایش سرمایه می تواند رشد خوبی را تجربه کند.

 

سلام
لطفا سه نماد از پتروشیمی و سه نماد از پالایشگاهی که برای خرید مناسب هستند معرفی کنید. یا پیشنهادتون چیه

پارسان، تاپیکو، شاراک . ممکن است بتوانید این سه سهم را در هفته آینده ارزان تر بخرید، این موضوع را مد نظر بگیرید. از گروه نفتی هم شبندر، شپنا، شتران سهم های خوبی هستند.

 

با عرض سلام خدمت استاد محترم.رکیش رو از 700 تومان دارم. نظرتون راجع به آینده این سهم چیست؟

کمی گران خریده اید ولی سهم می تواند مجددا به محدوده ۷۲۰ تومان برسد.

 

سلام استاد واقعا خسته نباشید
من 1000 تا سهم شدوص قبل از افزایش سرمایه داشتم و بعد از افزایش سرمایه 1000 سهم حق تقدم شدوص به پرتفوی من اضافه شد.آیا لازم است برای این حق تقدمها نیز 100 تومن بپردازم یا خیر؟
ممنون از راهنمائیتون.

شما می توانید حق تقدم های خود را تا یک تاریخ معین بفرشید، اگر اینکار را نکنید می توانید به ازای هر سهم ۱۰۰ تومان پرداخت کنید، در صورتی که نفروشید و پول آن را هم واریز نکنید شرکت حق دارد حق تقدم شما را به هر قیمتی که در بازار معامله میشود بفروشد.

 

سلام استاد
نظرتون را در مورد سهم شاوان چیست
استاد مپنا چرا چهار شنبه جزو گره معاملاتیها نشد وآیا شنبه 12درصدشو می خوره به نظرتون قیمتش تا چمقدار بالا میره با تشکر

گره معاملاتی در شرایط خاصی اتفاق می افتد می توانید شرایط وقوع گره معاملاتی را در اینترنت سرچ کنید.

 

سلام
وقت بخیر دکترجان نظرتون نسبت به فجام چیست حمایت ومقاومت سهم چنده .ممنون.

اگر حمایت ۱۸۱۰ بشکند، حمایت های بعدی ۱۷۴۰، و در صورت ریزش بیشتر ۱۴۴۰. روند میان مدت و بلند مدت سهم صعودی است. اصلاح سهم ممکن است در یک بازه کوتاه مدت یک یا نهایتا دو ماهه اتفاق بیافتد، مقاومت محکم سهم در محدوده ۲۲۲۰ تومان می باشد.

 

باسلام و عرض ادب
جناب اقای دکترعباس زاده
درابتدا با ارزوی سلامتی برای مادر گرامیتان انشااله کسالت ایشان بطور کامل برطرف گردید؟
نظرتان را در مورد سبد من بفرمایید.1-شاوان2-شبندر3-شبریز4-غبشهر5-کنور

کنور در یک کانال صعودی در حال حرکت می باشد، در شرایط فعلی حمایت سهم در محدوده ۲۳۰۰ تومان و مقاومت آن در محدوده ۲۶۰۰ تومان می باشد.   با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

سلام و خسته نباشید بابت پاسخ های زیبا و خالصانتون
استاد من با توجه به پولی که گذاشتم و و مدت طی شده تا حالا تو ضرر بودم.
انچه که شنیدم(نامعتبر)میگن رنا تا 400 و پخش تا 1000 قبل سال میره؟ اگه شما تصدیق میفرمایید (حدود صعودش رو نه دقیقا)من وارد شم.
ممنون

امکان رشد پخش البرز تا محدوده ۷۰۰ تومان وجود دارد، فکر نمی کنم به این راحتی از این مقاومت عبور کند، رنا روند صعودی دارد ولی تا ۴۰۰ کمی دشوار است.

  

 استاد لطفا نظرتان را در مورد سبدم بفرمائید
شبندر 1650 ده درصد، وساپا 195 40 درصد، ورنا 123 ده درصد، شاراک 2000 ده درصد، غبشهر 4850 پنج درصد، وبصادر 128 پنج درصد، بشهاب 1350 20 درصد
ممنون

 با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

سلام خسته نباشید. ممنون از زحمات تتون انشالا همیشه سلامت باشید. استاد اگر امکانش هست نظزرتون رو در مورد ثمسکن و ثمکسکن ح همینطور غشاذر و غشاذر ح بفرمایید.
در ضمن ما بیصبرانه در انتظار بخش های آموزش تکنیکال و کلاس های آموزشی شما هستیم

 اگر نمودار یک ساله سهم را در تایم فریم هفتگی مشاهده کنید متوجه می شوید که سهم در محدوده ۳۲۰ الی ۳۳۰ به مقاومتی بسیار محکم برخورد می کند، در واقع سهم در این محدوده به هدف هارمونیک بلند مدت خود برخورد می کند، در اینگونه مواقع احتمال ریزش سهم بسیار بیشتر از صعود سهم است. در مورد غشاذر اطلاعات زیادی ندارم ولی به طور کلی سهم با پی به ای ۷۱ در حال معامله شدن است به طور کلی سعی کنید از سهم هایی با نسبت پی به ای پایین خرید کنید. ثمسکن ح و غشاذر ح نیز از روند سهم اصلی تبعیت می کنند. امیدوارم روزی برسد که شما بتوانید در تحلیل های بورس سنتر به من کمک کنید.

 

سلام استاد
با توجه بسته شدن و باز شدن با 10% منفی غمارگ آیا همچنان پیشنهاد خرید میدید؟

 سهم در محدوده های کنونی در کف قیمت می باشد. در صورتی که سهم طی چند روز آینده حمایت شود و کف ۸۵۰ نشکند الگوی کف دو قلو که یک الگوی صعودی بسیار معتبر است در سهم تشکیل خواهد شد. علاوه بر تکنیکال باید متظر تعدیل های مثبت از سهم در آینده باشیم. در شرایط کنونی مساعد می باشد.

 

سلام دکتر
نظر شما در وساخت و خراسان چیست ؟ باتشکر

 خراسان مقاومت محکمی در محدوده ۱۰۶۰ الی ۱۰۷۰ دارد، انتظار می رود سهم بتواند با توجه به بنیاد مناسبی که دارد با مرور زمان این مقاومت را رد کند، به طور کلی این سهم به دید میان مدت و بلند مدت صعودی ارزیابی می شود.  با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

دکتر میخواستم نظرتون درباره سبدم بدونم
شبندر 1630
تاپیکو 530
قنیشا 610
وساپا 150
کدام یک رو نگهدارم کداام یک رو عوض کنم با تشکر

 در سهم قنیشا یک الگوی هارمونیک صعودی دیده می شود، با توجه به ریزش سنگینی که سهم داشته انتظار می رود که سهم به مرور زمان بازگشت داشته باشد. البته سهم کند حرکت می کند و باید کمی حوصله به خرج دهید.  با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 باسلام
استاد نظرتون درمورد ورود به کاذر کساوه ثشرق برای فردا بفرمایید

 ثشرق مقاومت محکمی در محدوده ۳۲۵ تومان دارد، امکان اصلاح سهم در کوتاه مدت وجود دارد. در این قیمت ها وارد نشوید. برای ورود به کساوه نیز باید کمی صبر کنید تا روند سهم مشخص شود. با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

با سلام خدمت استاد گرامی لطفا نظر تون رو در باره فولاژ و فارس بگید

 در نمودار فولاژ الگوی هارمونیک صعودی دیده می شود، البته ریسک های بنیادی این سهم را نباید نادیده گرفت. در شرایط کنونی انتظار می رود سهم در محدوده ۳۵۰ الی ۳۷۰ مورد حمایت قرار گیرد، هدف سهم ۴۵۰ تومان می باشد. با استفاده از دستور ctrl+f سهم مورد نظر خود را پیدا کنید.

  

با سلام لطفا در مورد سبد من نظر بدید ممنونم
وصنا مداران کرازی پخش بشهاب فارس

 وصنا قابلیت رشد تا محدوده ۳۸۰ الی ۴۰۰ را دارد، کمی باید یه این سهم فرصت داد.

 

سلام استاد میخواستم نظرتون رو برا خرید لابسا بدونم
هنوز میشه خرید یا دیر شده؟
ممنون

 اگر بتوانید در قیمت های حداقلی وارد شوید مناسب است. سهم استارت زده و در شرایط کنونی کم ریسک تلقی می شود.

 

 دتولید مقاومت 2000تومان برای سهم بسیار سنگین است.این یعنی چه

یعنی اینکه احتمال صعود سهم تا محدوده ۲۰۰۰ تومان وجود دارد ولی عبور از قیمت ۲۰۰۰ تومان برای سهم دشوار است.

 

خواهش میکنم یه تحلیل از اخابر بذارید من سه شنبه خریدم با کلی ضرر لطفا بذارید
ممنونم.

 دوست عزیزم چند روز پیش تحلیل روند حرکتی اخابر در بورس سنتر گذاشته شد؛ مطالعه بفرمایید. البته این تحلیل صرفا تکنیکال است.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند 1392 ساعت 09:31

سلام آقای دکتر من دانشجوی دانشگاه یزد هستم. تحقیقی درباره ی خرید سهام در بازار بورس مجازی داشتم ، میخواستم اگه ممکن هست چند تا سهام پر ریسک و چند تا سهام کم ریسک به من معرفی کنید . راهنماییم کنید ممنون میشم. با تشکر

سلام
رمپنا
خودرو
سایپا
وبهشر
دانا
فاذر
جزء پرریسکترین ها هستند
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد